مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

مریم گلی

روز صدور شناسنامه عشق

1392/12/12 20:39
نویسنده : مامان فاطمه
597 بازدید
اشتراک گذاری
و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید

یک جهان قاصدك ناز به راهت باشد!

بوي گل، نذر قشنگي نگاهت باشد!

وخداوند شب و روز و تمام لحظات،

با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد. ‎


ادامه حرفامون یادتون نره



 جان مادر...

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد، شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق، خود را در پستوی

زمان تنهاحس نمی‌کنم.


694032qf33k11a3t

دخترک 4 ساله مادر ...

شکفته شدن چهارمین گل زندگیت مبارک

694032qf33k11a3t

دلبندم ...

نمیدونی که چقدر خوشحالم از اینکه روز به روز شاهد رشد و شکوفایی تو

هستم .خدارو هزار بار شکر میکنم که همه درکنار همیم .از اینکه خدا مارو

لایق دونست و هدیه الهیشو برامون تو این روز فرستاد .چقدر هم تو کیف

میکنی از شنیدن قصه های کودکی مادر و چقدر با هم به اون دوران

برمیگردیم و در خاطرات مادر سیر میکنیم 

694032qf33k11a3t

خواهر نداشته مادر ...

با تو زندگیم کامل شد با تو به همه باورها رسیدم . همه باورهایی که شاید 

روزی برایم فقط  وفقط رویا بود

694032qf33k11a3t

همنفس نفس های مادر...

تک تک نفسهایم  به نفسهای تو بند است .خدا نکند روزی غمگین بودنت را

ببینم .آن وقت است که دنیا برایم تیره و تار میشود و زندگی پوچ

694032qf33k11a3t

هم صحبت روزهای بی کسی مادر..

با من بمان..............


694032qf33k11a3t

تولد مریم گلی عزیز امسال در مهد برگزار شد (تعجب نکنید مریم گلی 3

هفته شده که میره مهد)

دخترم اونقد ذوق داشت که خدا میدونه از شب قبلش منتظر بود که فردا

بیاد و زودی بره مهد.سر ساعت فرستادمش مهد و خودم مشغول انجام

کاراش شدم کیکو که از قبل سفارش داده بودم.و بابایی زحمت تحویلشو

کشید

 مثلا قرار بود کیک کیتی باشه اما به همه چی شبیه بود الا کیتی

694032qf33k11a3t

واسه اولین تجربه  تولد گرفتن تو مهد بد نبود به خودش که خدا رو شکر خیلی خوش گذشت

694032qf33k11a3t

همه بچه ها اومدن و براش کلی شعر خوندن و همش دست میزدنو خوشحال بودن

694032qf33k11a3t

مریم گلی هم همش فک میکرد عروسیشه با یه ناز و غمزه ای نشسته بود

بعضی وقتا به دوربین نگا میکرد بعضی موقع ها هم به بچه ها 

694032qf33k11a3t

امیر عباس هم اومد کادوشو داد و از بس خجالت میکشید زود رفت 

694032qf33k11a3t

اینم مریم با کادوی من و بابایی

البته یه کادو دیگه هم براش دارم، می خوام برم گوشواره هاشو عوض

کنم چون دیگه براش کوچیکه و زیاد به چشم نمیاد

یه تولد دیگه هم میخواستیم با کلیه اقوام شب جمعه شب تولد حضرت زینب

تو خونه بگیریم ولی به دلایلی کنسل شد اما منو مریم گلی و بابایی با هم

تنهایی تولد دیگشو میگیریم.


694032qf33k11a3t

مریم گلی یک روزه 

مریم گلی یک ساله

مریم گلی 2 ساله 

مریم گلی 3 ساله


694032qf33k11a3t

پ ن 1: مینوی عزیز و محمد مهدی عزیز همزاد های دخترک تولدتان مبارک

پ ن 2: شرمنده دوستان عزیز که این مدت نبودیم و احوالمان را پرسیدند و مارا شرمنده ساختند

پ ن 3 :نمی دانیم چه مرگمان شده زود  از همه چیز سیر میشویم و ناامید

پ ن 4 :سر کار میرویم و به شدت خسته ایم و خانه تکانی را هم شروع

نکرده ایم 

پ ن 5: حرف های نگفته خیلی داریم البته با رمز در پست های بعد اگر

عمری باقی بود. دلمان از دست بعضی ها هم خیلی گرفته 

پ ن 5: ببخشید که پی نوشت هایمان زیاد شد خوب چرا میزنید خخخخخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

❤مامان محمد و ساقی❤
25 تیر 93 21:14
میدونم دیر شده تولدش مبارک باشه چه کیک خوشگلی همیشه تولد بچه ها با دوستاشون باشه بیشتر بهشون خوش بگذره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد