مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مریم گلی

خبر های داغ

1390/8/7 19:48
نویسنده : مامان فاطمه
172 بازدید
اشتراک گذاری
13300000 

سلام به روی ماهتون

مریم گلی عزیز مامان منو ببخش که دیراومدم

اگر دیر آمدم                               درگیر بودم

بهم نخندین خیلی دوس داشتم یه کم سرم خلوت بود بعد بیام برا همتون پیام بذارم

ولی حیف  نشد که بشه

چند تا خبر داغ دارم

که هر کدومشون برا خودش یه پسته اگه دربارشون صحبت کنم

1_نی نی عمه خدیجه به دنیا اومد روز جمعه هفته پیش خیلی نازه سر فرصت

عکسشو می ذارم

2_عمو اصغر داره برا عروسیش میره سوریه که از اونجا بیان خونه خودشون صبح

سه شنبه  پرواز داره

3_گذر نامه هامونم داره درست میشه

4_گواهینامه بنده هم به دستم رسید و منم دارم مثل یه ادم خوب تو شهر رانندگی

میکنم

منو ببخشد باید برم میام این پستو کامل میکنم

 

سه شنبه نوشت:

سلام من دوباره برگشتم  فقط از همه معذرت میخوام

دیروز مامانم اینا خونمون بودن به مریم گلی خیلی خوش گذشت   نی نی عمه هم 11

روزه شد

دست دایی علی اکبر هم شکسته که دیشب با مادر جون رفتن گچ گرفتن  دایی

مهدی هم از تهران برگشته و محل کارش مشخص شد تا یه مدتی باید شاهرخت

بمونه خیلی دوس داشتم اونجا نیفته آخه از مریم جون (خانومش)دور میشه 

الهی دلم برا هر دوتاییشون میسوزه

عمو علی اصغر هم امروز رفت سوریه الان با سمیه دارن اونجا خوش میگذرونن

خوش به حالشون  هفته دیگه که برگردن شاید ما بریم دنبالشون دعا کن بازم سفر

دو روزمون به مشهد جور بشه  انشالله

 اینم عکس نی نی عمه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد