مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

مریم گلی

دلتنگی برای حرم امام رضا+وقتی عشق دخملی ما میشود میکی موس

1390/11/ 16:31
نویسنده : مامان فاطمه
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گل

 

یا امام رضا!حنجره نورانى ات، جرعه نوش سم ستم سیه دلان مى شود و طنین هق

هق زائرانت تا قیامت، گلوى سوخته ات را یاد مى کند.
……………………………………………………………………………………………..

یا امام رضا! امروز، تنها نه خیابان هاى خراسان که تمام رگ هاى عاشقانت، به گلدسته

و رواقت ختم مى شود.

……………………………………………………………………………………………..

یا امام رضا! همراه با کبوتران حرمت، محزون و گریان دل را به دور بارگاه تو پر مى دهیم تا

با زمزمه ملائک همراه شویم.

………………………………………………………………………………………………

اى غریب ترین غریب ها؛ قلب تو رأفتى به توان بى نهایت است؛ پس  حاجت ما را دریاب

و شفاعتمان را بپذیر

………………………………………………………………………………………………

امیدوارم حال همگی خوش باشه 

مریم گلی خانوم این روزا عشقش شده دیدن میکی موس فرق نمیکنه کارتون باشه یا

عکس یا عروسک و یا هم پوستر هر چیزی  میتونه باشه فرقی نمی کنه

کدومشون فقط باید موس باشه یا مینی یا میکی از بس کارتون میکی و سال نو و

میکی موس فضایی رو با مریم گلی نگاه کردم همه دیالوگاشونو حفظ شدم با خودم

همش شعراشونو می خونم شوهرمم بهم میخنده

از صبح که کامپیوترمون روشن میشه تا ساعت 12 شب که میخوابیم همش باید کارتون

میکی موسو نگاه کنیم حتی اگه مریم گلی مشغول بازی با اسباب بازی هاش باشه

نصف صفحه کامپیوتر اختصاص داره به مریم گلی نصف دیگه مال من

روز به روز هم کلمات جدید یاد میگیره

نندلی(صندلی)_ماشی(ماشین)_جیب_گل_بالش_آله(خاله)_پتو_ننگی(نارنگی)_

بقیه شم یادم نمیاد

 بعدا گذاشته شد :

میکی و مینی موس اهنربایی مریم گلی

جاکلیدی مینی موس من بیچاره

بادکنک بادی میکی موس

کفشای میکی موسی مریم گلی

کیک  تولد عمو اصغر که خودم پختم

واسه دیدن عکسای تربچه نقلی مامان  اینجا کلیک بکنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد