مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مریم گلی

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

1391/2/22 11:12
نویسنده : مامان فاطمه
189 بازدید
اشتراک گذاری
میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت مبارک باد .

در تمام زندگی ام مادرم تنها دلیل بودنم بود

بــــــــــهترین بهــــــترین من "روزتــــــــــــ مبارکــــ"

 

  مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی

تو شگفتی خلقتی

تو لبریز عظمتی

تو را دوست دارم و می ستایمت!

 

وتقدیم به مادر شوهر وخاله عزیزم

در زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است.زیباترین خطاب

مادرجان است.مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرینو مهربان که از ژرفای جان بر می آید.

روزت مبارک مادر

سخنی با بهترین شریک زندگیم:

 عزیز دلم

وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده

 الطاف کریمانه ات کردی ودل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی

باردلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت عشق را در وجودم نهادی 

عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم

بحاطر داشتنت خدا راشاکرم و بخاطر همه خوبیهایت سپاسگزارم

وعاشقانه دوستت دارم

واما مادران و دوستان عزیز دنیای مجازی

بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند

سر از خاک بر می آورند .

روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم

و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد