مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

مریم گلی

همسر عزیزم سالروز تولدت مبارک

1391/2/27 14:6
نویسنده : مامان فاطمه
434 بازدید
اشتراک گذاری
 

سلام مهربونم ... امروز من و مریم کوچولو اومدیم اینجا که باهات حرف بزنیم ... بگیم که خیلی دوستت داریم ...بگیم که  تو هم یه همسر  نمونه و بی نظیری هم یه بابای مهربون و فوق العاده ...

 

اکبرم من خیلی خوشبختم چون تو رو دارم و مریم هم از اینکه بابایی مهربونی عین تو داره غرق لذت و شادیه .. ما از داشتنت به خودمون می بالیم تو یه فرشته پاکی که خدا واسه من و دخملی آفرید تا همیشه پشت و پناهمون باشی ........... شبا وقتی سرمونو میذاریم رو بازوهات و می خوابیم انقدر آرامش داریم که هیچ غمی برامون تو دنیا وجود نداره ............

 

ما آرامش زندگیمونو با هیچ چیز تو دنیا عوض نمیکنیم چون می دونیم که یه مرد داریم که همیشه مثل یه کوه پشت و پناهمون می مونه و هیچ وقت تنهامون نمی ذاره .............. با مهربونی هاش همیشه خنده رو به لبامون میاره و با خوبی هاش برامون سبد سبد زندگی هدیه میاره .........

 

من و دخملی قد همه دنیا و قشنگی هاش عاشقتیم و عاشقانه دوستت داریم .. کنار تو بودن برامون زیباترین لحظات زندگیه ............. تو پاک و مهربونی و این واسه ما نهایت خوشبختیه که یه فرشته آسمونی همراه و همسفر زندگی مونه .........

 

 همسری مهربون و بابایی گل     تولدت مبارک 

-----------------------------------------------

پی نوشت: امشب قراره یه جشن کوچولو واسه بابایی بگیریم

مهمون داریم خیلی زیاد همه هم قراره واسه شام بیان هنوز

 هیچ کاری انجام ندادم خودم میخوام کیکو درس کنم  ساعت5

کلاس دارم حتما باید اونو هم برم دعا کنین کارا به خوبی پیش بره

 

خجالت نوشت:از بابایی معذرت میخوام بخاطر کیک که اصلا اون

چیزی نشد که من میخواستمخجالت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد