مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مریم گلی

امتحان

1391/3/31 8:40
نویسنده : مامان فاطمه
159 بازدید
اشتراک گذاری
 

تا نیم ساعت دیگه امتحان تجوید عالی عملی دارم منم مثل یه معتاد یه قول فاطمه

 مامان امیرین  نشستم پای نت و دارم خودمو شارژ میکنم صدام گرفته شدید اصلا

 فکر نکنم بتونم بخونم این از بد شانسی من بیچاره است که کل ترمم صدام خوب

 بود الان قفل کرده  التماس دعا تورو خدا برام دعا کنید

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بعدا نوشت:

خدارو شکر امتحانمو به نظر خودم خوب دادم خدایا صد هزار مرتبه شکر

سوره تغابن بهم افتاد صفحه ۵۵۷ صفحه آسونی بود خدا هم کمکم کرد قبل از اینکه برم

بادوم دم کردم و خوردم بهتر شدم

حالا باید منتظر بمونیم تا صداهامون بره مشهد تصحیح بشه

استاد مهدی حسنی حافظ بین المللی میخوان تصحیح کنن

الهی به امیــــــــــــــــــدتو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد