مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

مریم گلی

دخترک شیرین زبان

1391/9/9 18:42
نویسنده : مامان فاطمه
176 بازدید
اشتراک گذاری

جان مادر

وجود نازنینت تکیه گاهی است برای بودنم

برقرار باش تا بی قرار نباشم

بعدا اضافه شد :

حتما برین ادامه مطلب


 

و ان یکاد بخوانیدودر فراز کنید

ژست خوشکل دخملی مون

niniweblog.com

الهی قربونش برم

هزار هزار ماشالله اسم همه اماما رو بهش یاد دادم یه هفته طول نکشید تا همه رو یاد گرفت فقط به امام  صادق که میرسه میگه صاقد

به امام حسن عسگری میگه  عسقری

کلمه های انگلیسی رو هم دارم باهاش کار میکنم که چند تا شو یاد گرفته

سیب-موز-تخم مرغ

گربه-سگ-گاو -موش -مرغ

توپ -کیف-کتاب -تلویزیون

niniweblog.com

ـــ  میگه مامانی چی میخوایم بخوریم

ـــ بادم  (بادمجون بقیشو نگفتم که خودش بگه )  داره به من میگه

مامان من اصلا بادمجون دوس ندارم

منو میگین مونده بود ۲ تا شاخ در بیارم

بعدشم گفت من چقد بادمجون دوس ندارم

هر چی که میخواد بگه  به اول جملش چقد اضافه میکنه

niniweblog.com

تو خونه بابام بهشون گفته من سر جام میخوابم مامانم گفته تو نباید

بیای سرجای ما بخوابی  بعدش گفته آقا جون(به بابام میگه )مامانو بابام با هم میخوابن

من نمیدونم به این فسقلی کی اینارو یاد داده

خونمون یه دونه مگسم نداره همش با من دعوا میکنه مامان چقد خونمون

 مگس داره بیا بکشش کلافم میکنه از بس ایراد میگیره

با داییم رفته خونه عموی مامانم که جیشش میگیره رفته  تو توالت

جیش کنه که به زن عموی مامانم گفته من اینجا جیش نمیکنم اینجا کثیفه

اون بنده خدا هم ناراحت شده به مامانم گفته نوه های من که همشون

باکلاسن از توالتمون ایراد نگرفتن که نوه یه وجبی تو داره ایراد میگیره

اون روز از بس ازاین کار مریم خندیدیم مردیم

 

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد