مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

مریم گلی

لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست . .

1391/9/15 9:45
نویسنده : مامان فاطمه
225 بازدید
اشتراک گذاری

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

 

نبوده ، نیست ، نخواهد بود !

عزیزتر از تو و پدرت کسی برای من . . .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

جمعه نوشت:

از این به بعد به همه پستامون حرفای مادرونه اضافه میشه البته گفته های دیگران که به نظرم جالبه رو مینویسم

این پستو روز چهارشنبه آماده کردم اما یهو اینترنت قطع شد بعدشم رفتیم شاهرختو نبودیم

 قابل توجه دوستان عزیز پرشین بلاگی

آریانا کوچولو و عمه سپیده *حسین جون و مامان شهرزاد *آریانا وبلاگ نویس

کوچک*ستایش کوچولو*زهرا نازنازی*ترانه کوچولوی من * نی نی نقطه

اسمارو گذاشتم که بدونن فراموششون نکردم یه مدتیه هر کاری میکنم نمیتونم براتون کامنت بزارم شرمنده همتون کاریشم نمیشه کرد

حتما برين ادامه مطلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد