مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

مریم گلی

همه چی آرومه

1391/9/15 9:45
نویسنده : مامان فاطمه
193 بازدید
اشتراک گذاری
سلام

صدای ما را از محل کار بابایی میشنوید

خوبین مهربونا

دلم واسه همتون یه ذره شده بی نتی هم بد دردیه که من بهش مبتلا شدم معلوم نیست کی دوباره بتونم آپ کنم آخه  خونمون تلفنم نداره چه برسه به وصل بودن اینترنتش

از همه اونایییی که تولدمو تبریک گفتن تشکر می کنم ممنون دست گلتون درد نکنه

خونه جدیدمون خوبه وسایلو که گذاشتیم سر جاش قشنگتر شده  به دل میشینه

الهی شکر

تشکر ویژه نوشت

فهیمه عزیزم انرژی دادی خیلی زیاد اونم از نوع مثبتش دیدمو عوض کردی ممنونم ازت به خاطر همه اون حرفایی که زدی در کل خدا خیرت بده  دوست دارم

دوستای عزیزم خیلی دوستون دارم

تنها عشق تو را به گرمی یک سیب میکند مانوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد