مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

مریم گلی

تولدت مبارک دخترم

1390/12/16 8:58
نویسنده : مامان فاطمه
1,718 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےمریم گلی عزیز**

 

خدا را به خاطر خلقت وجود پاکت شکرگذارم

 وهمیشه از آن سلامتی و تندرستی وصالح بودنت را می خواهم

 خدایا هزار مرتبه شکر   

دخترک عزیزم 

این روزها بی اندازه شیرین شده ای، و من هر روز بیشتر از روز قبل مست می

شوم از شراب پاک مادری. تو همه هستی من و پدری.روزی هزار هزار مرتبه

خدای مهربانم را برای داشتن دختری مثل تو شکر می کنم و می دانم شکرانه

هایم به اندازه ی ذره ای از لطف خداوند را جبران نمی کند.

جانِ مادر!

با خنده هایت جان می گیرم. با کلمات نامفهوم تو اوج می گیرم و بر سجاده

شکر خداوند بوسه می زنم که مریم گلم حالا دیگر بی تکیه گاه می تواند

بنشیند آهسته قدم بردارد و دوان دوان به سوی اغوشم بیاید  .عصر که می

شود بی صبرانه چشم به در می دوزد و با تک صدایی ذوق آمدن پدرت را دارد.

عزیز دلم

می خواهم بخورمت با آن اداهای شیرین و دوست داشتنی. نمی دانم من

بچه ندیده ام یا همه مادرها از دیدن شیرین زبانی ها و شیرین کاری های

دلبندشان آنقدر به ذوق می آیند که گاهی مثل من فرزند را از فرط عشق در

آغوش می فشارند، فقط می دانم نفسم به نفس های تو بند است.
 

دوست داشتنی ام!

من و پدر عاشقانه عاشقانه عاشقانه دوستت داریم. و تو را به خداوند که از ما

بر تو مهربانتر است می سپاریم و از او هر لحظه می خواهیم که وجود نازنینت

را برای ما حفظ کند

.(آمین)

 شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے نمیدونی شبا تا صبح تو خواب بودی و من محو چشات بودم  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  نمیدونی ولی آروم همش از ناز چشمای تو میخوندم  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے هستیم و دنیامو پای تو میزارم  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  این بهترین دلخوشیمه که تورو دارم  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

سلام به مریم گلی مامان و سلام به همه دوستان  

راسنش باورم نمیشه که این همه زود گذشت و دختر کوچولوی مامانی 2 ساله شد 

 دختر عزیزم دنیا دنیا دوستت دارم

 

این پست فقط واسه اینه که با خودم گفتم شاید برا انتخابات اینترنت قطع بشه و من

نتونم پست تولد دخملی مو روز جمعه بذارم شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

فردا میرم شاهرخت پیش مامان وبابا با همه وسایل تولد چه کار سختیه اخه قرار شد

تولدو خونه بابا جون بگیریم که همه مهمونامون بتونن تو جشن باشن شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

این پست انشالله روز شنبه که برگردم تکمیل میشه با عکسای تولد شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

قرار بود تم تولد مریم گلی کفشدوزکی باشه اما به دلایلی که نمیتونم بگم نشد

یعنی شد اما بعضی وسایلش به دلخواه پسرا همون چیزی شد که می خواستن و دخترا

هم همینطور اما به دل من بیچاره هیچ

یاسمن مامانی فقط یه دوست وبلاگی داشتی که همسنته اونم

 مینو جون

 

 تولدمریم گلی ومینو جون پیشاپیش مبارک

مریم گلی یک روزه

مریم گلی یک ساله

یکشنبه نوشت :

ما برگشتیم با یه عالمه عکس از تولد مریم گلی جشن تولد به خوبی برگزار شد

مریمی  هم خوب همکاری کرد  مهمونای امسال بیشتر از پارسال بودن خیلی خوش

گذشت جای همگی خالی  

کیک کفشدوزکی دخملی

مریم گلی بعد از جشن

تزئینات

مریم گلی رو سر اقا جون

ادامه مطلب یادتون نره (دیدن هدیه ها)

هدیه های نقدی:

اقا جون (بابای من ):٢٠تومن با یه بره کوچولو

عمو علی آقا:١٦تومن

بی بی جون(مادر بزرگ من و بابایی):٥ تومن

خاله زهرای من و بابایی:٥ تومن

عروس خاله زهرا (معصومه جون ):٥ تومن

اقای عباسی (دوست عمو اصغر ):٥ تومن

عمه زهرا (عمه بابایی): ٥ تومن

دستشون درد نکنه  واما بقیه

niniweblog.com

از طرف من و بابایی

البته پلاکش از طرف اقا جون بابایی بود که چند سال پیش فوت شدن  روحشون شاد

niniweblog.com

هدیه مادر جون (مامان بابایی) یه پتو با انتخاب مریم گلی

niniweblog.com

هدیه مامانی (مامان من )

niniweblog.com

هدیه عمه خدیجه

niniweblog.com

هدیه عمو اصغر با سمیه جون

niniweblog.com

هدیه دایی مهدی

niniweblog.com

هدیه زن دایی مهدی

niniweblog.com

هدیه دایی رضا و دایی اکبر

niniweblog.com

هدیه زهره جون (دختر خاله من و بابایی)

niniweblog.com

هدیه دایی ابوالحسن  و زن دایی(دایی من و بابایی) کتاب از طرف علیرضا کوچولو

 niniweblog.com

اینم عکس کارتی که از عکس پرینت خودم سفارش دادم

 

niniweblog.com

اینم کلبه دامبو که دیشب رسید دوست عمو و بابایی اقای عباسی

niniweblog.com 

نظر یادتون نره دوستان عزیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان یسنا
12 اسفند 90 1:18
تولدت مبارک عزیز دلمممممم!!!!!!
مامان هامان
12 اسفند 90 8:39
مریم جونم تولدت مبارک
مامان رها
12 اسفند 90 15:06
سلام عسمل خاله خوفی تفلئ تفلد تفلدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن که 100 سال زنده باشی از راه دور می بوسمت خوشملم به ما هر سر بزن یادت نره
مامان یسنا
14 اسفند 90 11:16
بازم تولدت مبارک عزیزم چه کادوخای خوشگلی!!!!
شهره مامان مینو
14 اسفند 90 11:26
عزیییییییزم....چه عکسای خوشگلی...چه همه کادو...همه چیز عالی بود....مبارکت باشه خانومه خوشگل...انشالله فارغ اتحصیلیت از دانشگاه انشالله عروسیت خوشگلم
محمد
14 اسفند 90 13:05
تولدت مبارک مریم خانم گل شاد باشید وسلامت هدایا مبارکت باد
مامان ثنا و ثمین
14 اسفند 90 21:00
تولدت مبالک مریم گلی.ایشااله 120 سالگیت رو جشن بگیری
فریبا
15 اسفند 90 12:40
سلام گلم عالی بود تولد تولد تولدت مبارککککککککک عزیزم ایشالله 120 سال عمر کنی و همیشه شاد و سلامت باشی
مامان زینب
15 اسفند 90 12:45
مبارکه عزیزم دست همشون درد نکنه ایشالا همیشه جشن و شادیتون بر قرار باشه
تینا بیدی
15 اسفند 90 15:42
تولد مریم نازم مبارک. الهی 120 ساله شی گلم. دست مامانی درد نکنه. جشن قشنگی بود. تموم کادوهاتم مبارکت عزیز خاله
زهرا ـ مامان مریم گلی
15 اسفند 90 21:11
عزیزممممم مبارکش باشه هدیه هاش که مثل خودش خوشگلن.... مخصوصا اون هدیه زهره جون خیلی خوشگله....لباس سبزه...حتما تنش کن وقتی هوا گرم شد و یه عکس ازش برام بزار....باید خوردنی بشه توش....
شهره مامان مینو
16 اسفند 90 9:20
ممنون عزیزم.راستش شاید برم زنجیر پلاکش و بگیرم هنوز که وقت نکردم برم بیرون از بس که اینجا باد میاد
شهره مامان مینو
16 اسفند 90 9:22
من خودم کادو رو از نقدی بیشتر دوست دارم.اینکه برای بچه وقت بگذارن اما خب فامیل های ما بیشترشون اهل کادو خریدن نیستن
دوکی درپیت!!
16 اسفند 90 19:11
وبلاگ جالبی بود ادم خوشحال میشه این همه عشقو دوست داشتنو میبینه کاش زندگی همه مث شما بود داشت یادم میرف تولد مریم خانمم مبارک
مامان رها
17 اسفند 90 18:31
وای عزیزم کا دو هات مبارک ماشالله چقدر کا دو گرفتی به خوشی و شادی استفاده کنی راستی لینکت کردم ایشالله دوستای خوبی باشیم
آریانا
19 اسفند 90 0:03
تولد تولد تولدت مبارک عزیزم کادوهای خوشگلتم مبارکت باشه
مامان سونیا
17 فروردین 91 9:35
وای چه ناز این دخمل خوشگله چه عکسای قشنگی خدا نگدارش باشه ناز گلک رو به وب ما هم سر بزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد