مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

مریم گلی

تولدت مبارک دخترم

1390/12/10 9:36
نویسنده : مامان فاطمه
190 بازدید
اشتراک گذاری
شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

مریم گلی عزیز**

 

خدا را به خاطر خلقت وجود پاکت شکرگذارم 

 وهمیشه از آن سلامتی و تندرستی وصالح بودنت را می خواهم

 خدایا هزار مرتبه شکر   

دخترک عزیزم 

این روزها بی اندازه شیرین شده ای، و من هر روز بیشتر از روز قبل مست می

شوم از شراب پاک مادری. تو همه هستی من و پدری.روزی هزار هزار مرتبه

خدای مهربانم را برای داشتن دختری مثل تو شکر می کنم و می دانم شکرانه

هایم  ذره ای از لطف خداوند را جبران نمی کند.

جانِ مادر!

با خنده هایت جان می گیرم. با کلمات مفهومو نامفهوم تو اوج می گیرم و بر

سجاده شکر خداوند بوسه می زنم که مریم گلم حالا دیگر بی تکیه گاه می

تواند بنشیند آهسته قدم بردارد و دوان دوان به سوی اغوشم بیاید وعصر که

می شود بی صبرانه چشم به در می دوزد و با تک صدایی ذوق آمدن پدررا دارد.

عزیز دلم

می خواهم بخورمت با آن اداهای شیرین و دوست داشتنی. نمی دانم من

بچه ندیده ام یا همه مادرها از دیدن شیرین زبانی ها و شیرین کاری های

دلبندشان آنقدر به ذوق می آیند که گاهی مثل من عزیزشان را از فرط

عشق  در آغوش می فشارند، فقط می دانم نفسم به نفس های تو بنداست.
 

دوست داشتنی ام!

من و پدر عاشقانه عاشقانه عاشقانه دوستت داریم. و تو را به خداوند که از ما

بر تو مهربانتر است می سپاریم و از او هر لحظه می خواهیم که وجود نازنینت

را برای ما حفظ کند

.(آمین)

 

سلام به مریم گلی مامان و سلام به همه دوستان  

راسنش باورم نمیشه که این همه زود گذشت و دختر کوچولوی مامانی 2 ساله شد

 

دختر عزیزم دنیا دنیا دوستت دارم

 

این پست فقط واسه اینه که با خودم گفتم شاید برا انتخابات اینترنت قطع بشه و من

نتونم پست تولد دخملی مو روز جمعه آپ کنمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

فردا میرم شاهرخت پیش مامان وبابا با همه وسایل تولد چه کار سختیه اخه قرار شد

تولدو خونه بابا جون بگیریم که همه مهمونامون بتونن تو جشن باشن شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

این پست انشالله روز شنبه که برگردم تکمیل میشه با عکسای تولد شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

قرار بود تم تولد مریم گلی کفشدوزکی باشه اما به دلایلی که نمیتونم بگم نشد

یعنی شد اما بعضی وسایلش به دلخواه پسرا همون چیزی شد که می خواستن و دخترا

هم همینطور اما به دل من بیچاره هیچ

یاسمن مامانی دو تادوست وبلاگی داشتی که با تو به دنیا اومدن

 مینو جون و محمد مهدی جون

  تولدمریم گلی ومینو جون ومحمد مهدی جون  مبارک

 مریم گلی یک روزه

جشن تولد مریم گلی یک ساله

یکشنبه نوشت :

ما برگشتیم با یه عالمه عکس از تولد مریم گلی جشن تولد به خوبی برگزار شد

مریمی  هم خوب همکاری کرد  مهمونای امسال بیشتر از پارسال بودن خیلی خوش

گذشت جای همگی خالی  

کیک کفشدوزکی دخملی

 

 

امیر عباس و مریم گلی

مریم گلی بعد از جشن

تزئینات

مریم گلی رو سر اقا جون

 پ ن:

اینم عکس کارتی که از عکس پرینت خودم سفارش دادم

روی کارت

 

 

 برای دیدن بقیه عکسا (هدیه ها )اینجا کلیک کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد