مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

مریم گلی

ذوق و خوشحالی مریم گلی

1389/7/28 9:26
نویسنده : مامان فاطمه
161 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به همه  قبل از هر چیزی میلاد امام رضا رو به همه دوستان تبریگ می گم  می خواستم دیروز بیام که تولد امام رضا رو به همه تبریک بگم که متاسفانه نشد یعنی من خونه نبودم و دسترسی به نت نداشتم  منو ببخشیدچشمک                       دیروز خیلی روز خوبی بود   هم واسه من هم واسه مریم گلی کلی با هم خوش گذروندیم ساعت ١٠ که از خونه زدیم بیرون حدودا تا ١٠شب برنگشتیم کلی کارای خوب با مریم گلی انجام دادیم  دیروز مریم گلی حال و هواش با همه روزای دیگه فرق داشت اخه بعد از ١۶ روز دوری مادر جونشو دید و کلی ذوق زده شد deborah.mihanblog.comمادر جون واسه عمل چشمش رفته بود شاهرود پیش خاله های من اخه ٢ تا از خاله های من شاهرودن در ضمن مادر شوهرم خالم میشه ساعتای ١١ دیروز هم عمو جون مریم گلی از مشهد اومدن و واسه مریم گلی یه بره دختر اوردن که همش بع بع می کنه خیلی هم خوشکله دستشون درد نکنهمریمی هم اینقده با اون بره بازی کرد و خوشحال بود راستس دیروز بعد از کلی گشتن برا پیدا کردن یه ارایشگاه خوب برا مریم گلی بالاخره رفتیم ارایشگاه گیسو می خواستم موهاشو کوتاه کنه deborah.mihanblog.comکه اولش خانومه گفت من موی بچه کوتاه نمی کنم من خیلی اسرار کردم  دید حریفم نمی شه دیگه اخرش موهاشو خوشکل کرد الهی مامانی فدات بشه الهی انقد خوشکل شده که نهایت نداره اولش که کلی گریه کرد گریه  من براش شکلک در میاوردم مریم خانوم مامان مائده  مریم گلی رو گرفته بود بغلش  که تکون نخوره اخه رو صندلی وانمیستاد  الهی من فدات بشم با اون موهای خوشکلت deborah.mihanblog.com از اونجا هم رفتیم خونه مائده تا شب اونجا بودیم بابایی ساعت ٩ اومد دنبالمون که رفتیم یه دوری بزنیم البته با موتور چون ماشینو بردن تعمیرگاه اخه بابایی جمعه تصادف کرده فکر نمی کردم یه روزی با موتور با کلی وسایل و بچه خوابیده تو بغل بریم دور زدن تو خیابونا خوش گذشت روز خوبی بود تا یادم نرفته بگم که ما سالگرد عقدمونم بود ولادت امام رضا البته ۴ سال پیش /٩ ١٣٨۵  به شوهری عزیز هم تبریک می گم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد