مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

مریم گلی

روز شماری تولد مریم گلی

1389/12/2 12:11
نویسنده : مامان فاطمه
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام به فرشته ناز مامان به دختر خوشکل من که وقتی روسری سرش میندازه عین

جوجه ها میشه فدات بشم کاکل زری مامان.............

دخترم تا امروز دقیقا ١١ماهو ٢ هفته و ۶ روز سن داری    ١١ ماهگیت مبارک عزیز

ولادت حضرت محمد و امام جعفر صادق رو به همه تبریک میگم  عیدتون مبارک

مامان ١٠ روز دیگه مونده  دارم همش روز شماری میکنم که هر چه زودتر ١٢ اسفند ب

هترین روز زندگیم از راه برسه  البته تو ١٧ ربیع الاول به دنیا اومدی یعنی مثل دیشب ١سالگی قمریت کامل شد پاره تنم یک سالگی مبارک 

دایی مهدی دیشب رفت تبریز خیلی دلم براش تنگ شده با اون که از همدیگه دور بودیم

ولی قلبم آروم بود که حداقل هفته ای یه بار میبینمش دوست داشتم دیشب گریه کنم  

آخه من خیلی دوسش دارم تو هم همینطور دایی مهدی رو به همه داییات ترجیح میدی

و فقط میری بغل اون 

دایی مهدی از راه دور میبوسیمت و خیلی دوستت داریم

دختر خوشکلم کم کم دارم خوددمو برا یه جشن حسابی آماده میکنم جشن تولد

خانوادگی به همه هم گفتم البته قرار شد برا همشون کارت دعوت بفرستم قول دادن که

بیان انشالله هفته دیگه روز پنج شنبه برات جشن می گیریم

می خوام یه جشن تولد پرنسسی برات بگیرم البته با همکاری آقای پدراز وسایل جشن

تولدت فقط لباس با چوب جادوییش مونده که چوبشو خودم درست میکنم دامن توتو هم

که داره آماده میشه اینقد قشنگ شده

از وبلاگ پرنسس ملودی یاد گرفتم  اخه مامانش براش درست کرده بود خیلی قشنگ

شده بود دستورشم نوشته بود دستش درد نکنه

 

راستی بابایی برا ماشین ثبت نام کرد که انشاالله اردیبهشت بهمون تحویلش میدن

این هفته شاید بریم مشهد دعا کن بابایی کارش تموم بشه که فرصت پیش بیا یا امام

رضا (ع) مارو بطلب

منتظر عکسای تولد مریم گلی باشین

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد