مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

مریم گلی

اتمام پروژه اول+عکس

1390/11/26 12:8
نویسنده : مامان فاطمه
186 بازدید
اشتراک گذاری
در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکیست . .

سلام

ما اومدیم با کلی خبرای خوب خوب

این مریم گلی مامانه که دیگه شیشه و شیر نمی خوره

 

جای همتون خالی منو شوشو خان و مریم گلی دوازدهم رفتیم مشهد البته زن عمو

اصغر هم با ما بود شب رفتیم تربت حیدریه خونه یکی از دوستامون  فردا صبح رفتیم

مشهد  اولین جایی هم که رفتیم حرم بود عمه با مادر جون مشهد بودن ما هم قرارمون

با اونا تو حرم بود  که همدیگه رو ببینیم وقتی وارد صحن جمهوری شدیم عمه رو از دور

دیدیم  شوشو خان مریم گلی رو گذاشته بود رو گردنش که به راحتی عمه رو ببینه ه

مریم خانوم از دور صدا میزد عمه عمه همه هم بهش نگاه میکردن یه چند روزی مشهد

بودیم و برگشتیم اما تو راه برگشت هوا بد شد و تو برف و کولاک گیر کردیم راهی که از

قاین تا مشهدو همیشه 4 تا 5 ساعته میرفتیم  این دفعه 8 ساعت  طول کشید بخیر

گذشت خدا به دادمون رسید از مشهد که برگشتیم من امتحان تفسیر داشتم امتحانام

بالاخره تموم شد و از فرداش عزمم رو جزم کردم که به مریم گلی شیر ندم البته مریم

گلی از 4 ماهگی شیر منو نخورد وشیشه می خورد که این موضوع برا خودش یه پست

جداس که در اینده نه چندان دور براتون شرح میدم

مریم گلی خانوم اولش  زیاد مقاومت کرد اما وقتی با صبر و حوصله تمام نشدنی من

روبرو شد  بی خیال قضیه شد و ما هم در شیشه مبارک مریم گلی عرق چهل گیاه

ریختیم و دادیم به خورد مریم خانوم تا دست از سر کچل ما بردارند و از ان روز  هر وقت

حرفی از شیشه و به قول خودشان جی جی پیش میاید بلند میگوید

بع(با کسره روی حرف با و تلفظ عربی و غلیظ حرف ع) لبخند

به همین راحتی مریم گلی دیگه یادی از شیشه هم نمی کنه اصلا فکرشم نمی کردم

اینقد راحت باشه برا خودم برنامه ریزی درس حسابی کرده بودم پیش بینی می کردم

که چند شبل بیدار باشم ولی اینطور نشد فقط چند بار بیدار شد ابمیوه شو خورد

بعدشم خوابید به همین راحتی

خداروشکر

niniweblog.com

اینم دخملی ما که فکر میکنه تابستون شده

niniweblog.com

ژستای همیشگی مریم گلی

 

 

niniweblog.com

و اما خبر خوش دوم

به سلامتی مریم گلی پروژه اول (از شیر گرفتن ) رو به کمک مامانی به اتمام رسوند 

ونوبت به پروژه دوم رسید که در دست اجرا ست

روزی که می خواستم مریم گلی رو از شیر بگیرم تصمیم گرفتم که پوشک کردنشو هم

قطع کنم همون روز رو تا بعد از ظهرش مریم گلی  رو پوشک نکردم اونم جیشش رو

میگفت اما دیدم سخت بچمه هر دو تا شو با هم فراموش کنه بی خیالش شدم اما 

الان دو روزه که به میل خودش دیگه پوشکش نمی کنم و منم مراقبشم بچم خیلی خوب

یاد گرفته و زودی بهم میگه

niniweblog.comالهی مامان به قوربونت بره انشالله  niniweblog.com

شروع پروژه شیرو شیشه گیری : 16/11/1390

اتمام  پروژه:20/11/1390

شروع پروژه پوشک گیری: 24/11/1390

اتمام پروژه: ادامه دارد

مریم گلی کنار عروسکاش

niniweblog.com

واسه دیدن عکسای تربچه نقلی مامان اینجا کلیک بکنین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد