مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مریم گلی

روز هایی که گذشت و ما نبودیم

1391/2/16 18:2
نویسنده : مامان فاطمه
238 بازدید
اشتراک گذاری
گل من...!

همیشه با تو بودن برای من خود زندگیست!

تو دلیل زنده بودن من هستی،

معنای زنده بودن من، یعنی بودن تو در کنار من!



هر نفسی که می کشم به امید زیستن در کنار توست

تو خود عشقی برای این تن خسته من

آن لحظه ای که تو نباشی، ما نیز نیستم!

niniweblog.com

 

سلام به همه دوستان

ممنون از عزیزانی که بهمون سر زدن دلمون واسه همشون تنگ شده بود

فکر میکنم همه فهمیدن ما کجا بودیم البته مشهدیا زودتر مثل مامان زینب طلا

که ما رو پاک فراموش نموده اند و همچنین مامان محمد مهدی جان توپولونیشخند

هفته پیش روز چهارشنبه شهادت حضرت فاطمه رفتیم مشهد خاله راضیه

 هم با نرگسی و شوهرش از شاهرود اومده بودن ما تا شنبه مشهد بودیم

 بعدشم برگشتیم خیلی جاها رفتیم برا اسکانمونم رفتیم حسینیه شاهرختیا

 واقعا دستشون درد نکنه همه چی خوب بود مخصوصا برخورد سرایدار

هی میرفتیم حرم هی برمی گشتیم یه روز رفتیم ارامگاه فردوسی

 من قبلا وقتی کوچیک بودم یه بار با بابام اینارفته بودم فرهنگسرای 

 بهشت هم به طور اتفاقی رفتیم خیلی خوش گذشت

مریم گلی و نرگس (دختر خاله من) فرهنگسرای بهشت

niniweblog.com

از شنبه هم به طور فشرده کلاس  روش تدریس پیش دبستانی

 داشتم با استاد احمد رضا محسنی خدا خیرشون بده تو چند روز

 خیلی چیزای خوب خوب یاد گرفتم که هم به درد زندگیم خورد هم

 واسه تربیت کودکان خوب بود هر روز هم یه گل طبیعی به کتشون

 چسبیده بود انشالله عمر با برکت داشته باشن

اینم عکسشون و کمی از زندگینامه استاد

niniweblog.com

دیروزم رفتیم  از سد بیهود دیدن کردیم و عظمت خدا رو دیدیم چقد

 ماشالله آب داشت بعدشم رفتیم تو باغای سرسبزش واسه تفریح

 البته راهنمامون دهیار روستا بود دستشون درد نکنه خدایی خیلی

 زحمت کشیدن

عکس زیادی ندارم چون مریم گلی اصلا نذاشت ازش عکس بگیرم

سد بیهود

اینم بقیه عکسای مسافرت و تفریح لطفا کلیک بفرمایید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد