مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

مریم گلی

30 ماهگی عسل مامانی+دومین تجربه زلزله

1391/6/12 23:54
نویسنده : مامان فاطمه
234 بازدید
اشتراک گذاری
وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

شرمنده همه عزیزان که این روزا نمی تونم بیام وباتون چون خیلی درگیر و گرفتارم انشالله بتونم بزودی جبران کنم

ادامه مطلب یادتون نره


 

وان یکاد بخوانید و در فراز کنید

سلام مریم گلی

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

چه زیباست بخاطر تو زیستن

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

امروز زیرکوه لرزید و چه لرزشی بود با قدرت ۲/۵ ریشتر ساعت ۵:۲۰ صبح نفهمیدم چطور مریمو بغل کردم و رفتم بیرون و صدای الله اکبر مردم

خدا بخیر کنه عاقبتمونو انشالله

از سحر دیگه فکر مریم گلی به زلزله مشغوله یا میگه زلزله اومد یا میگه زلزله رفت  ویه کمم میترسه

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

   معنای زنده بودن من با تو بودن است

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عزیز دلم ۲ سال و نیم از زندگی شیرینت گذشت

مبارکت باشه گلم ۳۰ ماهگیت

 

 نصیحتای مادرونه

خشمگين شدن مانند اين است که ذغال داغي را در دست بگيري و قصد داشته

باشي آنرا به سوي ديگران پرتاب کني، کسي که مي سوزد خودت خواهي بود. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد