مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

مریم گلی

لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست . .

1391/6/ 15:10
نویسنده : مامان فاطمه
167 بازدید
اشتراک گذاری

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

 

نبوده ، نیست ، نخواهد بود !

عزیزتر از تو و پدرت کسی برای من . . .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

جمعه نوشت:

از این به بعد به همه پستامون حرفای مادرونه اضافه میشه البته گفته های دیگران که به نظرم جالبه رو مینویسم

این پستو روز چهارشنبه آماده کردم اما یهو اینترنت قطع شد بعدشم رفتیم شاهرختو نبودیم

 قابل توجه دوستان عزیز پرشین بلاگی

آریانا کوچولو و عمه سپیده *حسین جون و مامان شهرزاد *آریانا وبلاگ نویس

کوچک*ستایش کوچولو*زهرا نازنازی*ترانه کوچولوی من * نی نی نقطه

اسمارو گذاشتم که بدونن فراموششون نکردم یه مدتیه هر کاری میکنم نمیتونم براتون کامنت بزارم شرمنده همتون کاریشم نمیشه کرد

حتما برين ادامه مطلب

 


 

وان يكاد بخوانيد و در فراز كنيد

سلام مريم گلي

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فارغ از هرگونه آزوناز ميخواهم تورا

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 همونطور كه ميدونيد بعد از ظهر جمعه پستم كامل شد ورفت تو پستاي وبلاگ مريم گلي تا ساعت ۱۲شب كه خودم پاي نت بودم پستش بود ولي ساعت ۱ نيمه شب پست پريده بود

نميدونم چطور

تصميم گرفتم دوباره بنويسم  وچاره اي هم نبود حيفم ميومد كه نباشه

اين روزا خيلي دلم گرفته و اعصابم يه خورده ريخته بهم  آخه خونه برامون پيدا نميشه كه نميشه بلاتكليفم كه اين از همه بدتره و نمي دونم چيكار كنم ديشبم كه تنها بوديمو بابا اكبر نبود امشبم نيست و تا كارش تموم نشده نمياد  

توكل به خدا

گر نباشم در جهان هم باز مي خواهم تو را

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دختر خوشكل ماماني برا خودش يه پا خانوم شده و همش كمك ميكنه و استقلال پيدا كرده و لباساشو خودش ميپوشه

هزار ماشالله دختر عزيزم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پيكاسوي خونه ما نقاشياي خوشكلش روز به روز داره قشنگتر ميشه و حالا خانواده ۳ نفري مارو ميكشه

اينم ماشين بابايي

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نصيحتاي مادرونه:

آدمي فقط در يك صورت حق دارد به ديگري از بالا نگاه كند:و آن هنگاميست كه

بخواهد دست ديگري كه بر زمين افتاده بگيرد تا اورا بلند كند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد