مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

مریم گلی

هدیه ای برای مریم گلی

1389/8/18 18:52
نویسنده : مامان فاطمه
144 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام به همه دوستان مخصوصا اونایی که به وبلاگ مریم گلی سر می زنن

امروز می خوام یه پست جدید واستون بذارم راستش اینو

 فراموش کرده بودم زودتر از اینا بهتون نشون بدم شرمنده همه دوستان 

 یه روز بابایی مریم گلی یعنی شوهر عزیز من اومد خونه که یه پاکت دستش بود

 که بهم نشون داد و گفت که اگه فهمیدی چیه منم که نمی دونستم با اسرار و

خواهش ازش خواستم که نشونم بده بهم نشون داد راستش اولش باورم       

  نمی شد که غیر از من و بابایی کسای دیگه ای هم هستن که

          به فکر مریم گلی دختر خوشکل مامان باشن قضیه از

 این قرار بود که شرکت طرف حساب بابایی یعنی  شرق سیستم

(مرکز پخش تجهیزات کامپیوتر وشبکه در شمال شرق کشور) که مشهده 

واسه دخترم تندیس فرستادن خیلی خیلی خوشحال شدم و ازشون

 تشکر کردم واقعا دستشون درد نکنه سنگ تموم گذاشتن اینم  تندیس  

                                   

     تندیس به شکل کلمه مریم درست شده و روش یه چیزایی نوشته که

من براتون می نویسم 

دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن شماست      

فاطمه زهرا و علی اکبر عزیز:این هدیه الهی بر شما مبارک باد و امیدواریم با

قدمش هر روز زندگیتان زیباتر شود   مریم جان

فرشته کوچک خوش قدم :آرزو داریم همواره موفق تندرست و مایه افتخار

ایرانیان باشی  شرق سیستم تیم ما کنار شماست 

  http://www.sharghsystem.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد