مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

مریم گلی

صفحه ای از خاطرات مریم گلی

1389/9/15 20:49
نویسنده : مامان فاطمه
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

    امروز هم دوباره اومدم تا یه صفحه از خاطره های زندگی مریم گلی رو ورق بزنم واز شیطونی های جدیدش بگم  که ماشالله هزار ماشالله فضول در حد تیم ملی الهی

مامان فدات بشه کمتر فضولی کن منم که پای نت میشینم و از کاراش بی خبر البته بهش سر

 میزنم تحت نظرم فضول میکنه یه آب زیر کاهی شده که نگو و نپرس تا چشممو دور میبینه

 میره و رو پشتیارو بر میداره من بیچاره هم ساعتی صد بار باید درستشون بکنم الان که   

  گرفته خوابیده الهی مامان قربون  اون معصومیتت بره که اونقده ناز خوابیدی  منو

ببخش دختر خوشکلم که دیر به دیر وبلاگتو آپ میکنم شرمنده عزیزکم خدا نکنه دستمال

کاغذی گیرش بیاد می گیره تو دشتش و ریز ریزش می کنه  راستی دختر خوشکلم کم کم

 داریم به  سالگردتولدت نزدیک می شیم                  

فقط ٣ ماه دیگه مونده شاید با خودتون بگین ٣ ماه هنوز دوره ولی من دارم از امروز روز

 شماری می کنم که براش جشن تولد بگیرم  اون موقع دیگه دخترم واسه خودش یه خانومی

 شده گل مامان دندون سومتم در اومد بهت تبریک می گم  الهی من دورت بگردم  

که سختی دندون در آوردن رو پشت سر می ذاری و مامانو خسته نمی کنی و خودت رنج  

 می کشی بمیرم مامان جون که دو بار پشت سر هم سرما خوردی آخه خدایی نکرده نه    

 کلاه به سرت می ذاری نه روسری شبا هم که پتو رو از روی خودت می ندازی بیرون

امروز مریم گلی رو با عمه خدیجه بردیم خونه بهداشت  کنترل قد و وزن داشت عزیزکم 

 تو نی نی سایت قسمت کودک من همه وزن گیری هاتو دقیق مینویسم اونجا منحنی هم

داره وزنت ٨ کیلو و ۴٠٠ گرم بود خیلی خوب بودی  جمعه هم ٩ ماهت  کامل شد گوگولی مامان

داری میری تو ١٠ ماهگیdeborah.mihanblog.com                                    

این هفته یه  خبر دیگه هم بود اینکه سالگرد پیمان ازدواج من و بابایی بود  شب  جمعه

اون شب مهمون داشتیم من واسه بابایی  کلی خرید کردم که خودش تعجب کرده بود بابایی  

  هم یادش بود دستش درد نکنه  بابایی مریم گلی شوهر عزیز من دوستت دارم اندازه همه دنیا و آسمونا                                                        

در ضمن شرق سیستم که واسه تولد مریم گلی تندیس فرستاده بودن دوباره خجالت زدمون

کردن و به مناسبت سالگرد ازدواجمون واسمون هدیه فرستادن دستشون درد

نکنه ممنووووووووووون از لطفشون انشالله به زودی ازشون یه تشکر خیلی با حال و عالی 

می کنم یه پاکت بود وقتی درشو باز کردیم یه سکه پارسیان روش گذاشته بود وروشم یه چیزایی

 نوشته شده بود که براتوم می نویسم بزودی عکسشو براتون می ذارم کارت دو قسمت داره

یه قسمتش کرمیه که توی یه کادر بارنگ آبی نوشته شده :سالروز عهد و پیمان جاودانه تان

مبارک      تیم ما کنار شماست شرق سیستم     قسمت دیگش قرمزه که روش یه سخن از

ویلیام جیمز نوشته شده  که براتون مینویسم   ( بنیادی ترین اصل در طبیعت آدمی اشتیاق

فراوان اوست به گرامی داشتنش پس همسر خود را گرامی بدارید) 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد