مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

مریم گلی

بابایی اکبر روزت مبارک

1390/3/27 13:2
نویسنده : مامان فاطمه
527 بازدید
اشتراک گذاری

کارت پستال درخواستی طراحان 

میلاد با سعادت مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع)

محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی

فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد.

همسر عزیزم، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است ، بدان که برای من بهترینی . روزت مبارک

اینم از طرف مریم گلی :

بابای من بهترین بابای دنیاست ، هی . بابای من روی سر همه باباهاست ، هی

 

Hello Kitty

سلام به همه دوستای گل ومریم گلی مامان

خیلی وقته که وبلاگت آپ نشده خیلی خیلی سرم شلوغه هر روز کلاس دارم امتحانامم

از یکشنبه شروع میشه تا ١٢ تیر طول میکشه انشالله تموم بشه که من یه نفس

راحتی تو این چند ماه تعطیل بکشم پریشب هیئت عشاق برا ولادت امام علی خونه ما

بود البته خانوما خونه ما بودی تو هم که معلوم نبود کجات درد میکرد همش گریه

میکردی و نمی ذاشتی به کارام برسم خدارو شکر همه چی به خوبی تموم شد دایی

مهدی دیروز اومد برات یه خرس بزرگ اورده بود دستش درد نکنه

بابایی این چند روز تعطیل  پیش مانیست همش میره مغازه کار داره دکوراسیون عوض

میکنن برا مغازشون مادر جون با زن عمو و عمو علی آقا با عمو علی اصغر رفتن اعتکاف

خوش به حالشون امیر عباس پیش عمه خدیجه مونده  

تو هم که برا خودت یه خانومی شدی دیگه اجازه نمی دی کسی تلفن یا آیفون رو جواب

بده همش خودت می خوای جواب بدی و می گی الو و یه کم به زبون خودت صحبت

میکنی من که چیزی ازشون نمی فهمم راستی این هفته یه کیف خوشکل برات خردم

دیگه تا خونه مادر جون میری باید با خودت کیف ببری

 

قربونت برم من الهی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد