مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

مریم گلی

تبریک اعیاد شعبانیه +خبرها

1390/4/14 19:42
نویسنده : مامان فاطمه
206 بازدید
اشتراک گذاری

کارت پستال درخواستی طراحان

سه گل روییده اندر باغ احساس

                                                 گل سوسن  گل لاله گل یاس

گل اول که ماه عالمین است

                                               عزیز فاطمه نامش حسین است

گل دوم نگر غرق است در فضل

                                              امید مرتضی نامش اباالفضل

گل سوم گل میعاد باشد

                                             امام چهارمین سجاد باشد .

اعیاد شعبانیه بر تمامی مسلمان جهان مبارک

Hello Kitty Welcome

سلام به عزیز دردونه مامان و دوستای خوبم

اعیاد شعبانیه رو بهت تبریک میگم امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی و الان

داری وبلاکتو می خونی برا خودت یه خانوم بزرگ شده باشی ملوسک مامان

جونم برات بگه که خیلی بزرگ شدی البته خانوم شدی کارای بزرگ بزرگ می کنی هر کاری من میکنم زودی انجام میدی الهی من به قربونت برم مامان جون

فردا قراره با عمه و عمو علی آقا بریم مشهد بابایی نمیاد کار داره مرخصیش میمونه برا

هفته بعد که میخواد بره کاروان پیاده حرم تا حرم از همین امامزاده خودمون تا حرم امام

رضا البته چند روزه آخرشو میره ما هم تا هفته دیگه مشهد می مونیم خیلی دلم برا

امام رضا تنگ شده شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

خبرای خوب خوب برات دارم چون امتحان داشتم وقت نشد بیام البته امتحاناتم تموم  

شده به خیر و خوشی و اما خبررررررررررررررر..........................شکلک های رمیــ ـنآ

1- دایی مهدی 29خرداد عقدیش بود با مریم جون قرار شد جشن عقد رو بزاریم برا بعد

ماه رمضون چون دای مهدی مرخصی نداشت طفلکیا تا به هم رسیدن بعد دو روز از همدیگه جدا شدن دلم براشون سوخت Free Emoticon

2-عمو اصغر هم بالاخره بعد از تلاش زیاد کیس دلخواهشو پیدا کرد و فعلا در نامزدونگ به

سر میبرن  با سمیه جون خریدای عقد رو انجام دادیم آزمایش هم رفتن برا ولادت امام

زمان عقد می کنن

3- خاله راضیه من  که شاهرود زندگی میکردن خونشو فروخت  و نزدیک خونه خاله عالیه

من برا خودش خونه خریده خاله عالیه هم اینادر حال ساختن خونشون هستن

مبارررررررررررررررررررررررررررک همشون باشه

واما خبر بد

نمیشه نگم باید بگم دایی رضا با ابرا هیم خاله زهرایمن دیشب  تصادف کردن لعنتی

اینقد سرعت داشته که این بیچاره ها پرت شدن تو خونه یه بنده خدایی دایی که فقط

بدنش کوفته شده بود اما ابراهیم دستش شکسته بود قرار بود امروز برا دستش پلاتین بذارن که به فردا موکول شد

دختر ناز مامان الان تو خوابی منم خوابم میومد اما از فرصت استفاده کردم آخه تو به من

اجازه دست زدن به کیبوردو نمیدی مامان فدات بشه الهی

مبارکه دخترم یازدهمین مرواریدتم در اومد به سلامتی الان 3 تا دندون کرسی داری اون

یکی دیگه هم نیش زده مبارکت باشه عزیزکم

دیگه باید برم منتظر باشید تا پست بعد پر از عکسای خوب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد