مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

مریم گلی

ما همچنان درگیریم

1390/12/ 19:47
نویسنده : مامان فاطمه
177 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به مریم گلی مامان

به چه می اندیشی؟

منو ببخشید که تاخیر زیادی داشتم و نیومدم بهتون سر بزنم  خداییش خیلی کار

داشتم و دارم خونه تکونی از یه طرف کلاسا هم شده درد سر اضافی که نمیشه ازشون

بزنی بالاخره اشپز خونمو تونستم بعد یه چند روز تمیز کنمو بشورمش به دلم شد ولی اتاق مریم گلی  مثل بازار شامه

فرشامونو عوض کردیم 4تا 12 متری کرم  پاتریس گرفتیم تلویزیونمونو هم عوض کردیم ال

ای دی 42 گرفتیم دست بابایی گل درد نکنه

انشالله اگه قسمت شد 28میریم مسافرت هنوز معلوم نیس کجا ولی به احتمال زیاد اول

میریم شاهرود دیدن خاله ها  بعدشم میریم جنوب  مناطق جنگی

فکر کنم این اخرین پست سال 1390 باشه تا اون وقت دیگه فرصت نمی کنم بیام 

سال خوبی رو برا همتون آرزو میکنم امیدوارم هر چی از خدا می خواین بهتون بده

ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد